東レ・デジタルクリエーションアワーズ(DCA)

東レのDCAというコンテスト(http://www.toray.co.jp/dca/)に前述の『天子の骨』を応募しました。私という人間は締切があってもぎりぎりまで動けない性分なのですが、コンテストの質がよかったのもあり今回はすんなりと応募事項を埋めることができ、とてもよくできましたと我ながら満足しています。作品へのコメント欄には下記の内容を書きました。

逆さまに堕ちてゆく天使に色とりどりの光の加護が、女神や天使達、そして聖母から注がれるといった過程を、光の彩に染めることで表現しました。

最後に羽根を描いてゆく過程で、インスピレーションなどの手助けがあり、感謝とカタルシスに満たされながら制作できました。個人的に思い入れの強い作品です。

Ototenshi of the inversion and the divine protection of the vivid color light are poured by the goddess, the angel, and Holy Mother. The process of light was colored and was expressed by dyeing it.

It was a process of drawing the shuttlecock at the end, help such as the inspirations was given, and it was possible to produce while being filled thanks and the catharsis. It is a work that giving whole mind is personally strong.